sovlängtan

Jag sitter här nu på kvällningen och är underbart trött. Det ska bli helt fantastiskt att krypa ihop som en liten boll under täcket och låta ögonen blunda så mycket dom vill.

 

hihi, fy vad skönt det är att gå i mina nya löparskor. har inte sprungit i dem än för at jag varit sjuk. men idag gick jag hela vägen till Jonas, typ fem kilometer. och det kändes som massage för fötterna. så sköna skor kan man faktiskt ha.

 

Erik Linder – Kom änglar

Har aldrig upplevt nåt sånt som i låten men den är ändå så fruktansvärt fin och åh vad jag vill sjunga den med riktigt komp nån gång. kärlek på lars winnerbäcks texter.

 

jo det här var vad jag hade att bjuda på denna torsdagskväll. så himla cool

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0