latmask

Jag kommer ihåg när Florian och jag satt och åt plopp på ett berg. Så, hejdå.






Nej, jag skoja. Jag har ju faktiskt jättemycket lust att skriva. Om en halvitmme ska jag sjunga och jag borde jobba med mitt tal men jag vill verkligen inte börja skriva det där proffstalet. Har en spärr och kommer få värsta paniken i slutet. men den dagen den sorgen. Har klarat av panik förut och fått mvg. Nyss skrev jag förresten en engelskauppsats på engelskalkeitonen om en deckare men jag hade ingen inspiration och ont i magen. Har aldrig skrivit en så dålig text förut i hela mitt liv, nästan säker. Längts upp på bladet skrev jag "This text is very bad because my stomach hurts." Impressing, I know. Och under lektionen sa jag "Leif, vet du, jag har ont i magen" *valpögon*. Om man inte kan skriva måste man smöra...hur ska det annars gå? Något jag har lärt mig av Cornelia.

Florian hur går det med kultur och idé historian?

Förresten så blev jag posititvt överraskad igår när jag hörde mig själv sjunga. Jag håller på att spela in Under Ytan på gitarrlektionerna. Så jag fick höra mig själv sjunga i hörlurar. Asså det lät faktiskt mycket bättre än jag trodde. Har haft mycket dåligt självförtoende på senaste tiden, undrat varför jag ens går musikal och tänkt att jag har absolut ingent specillet och har stoooooora problem med att hålla tonen. Jag borde inte tro att jag kan sjunga. Men nu tror jag faktiskt att jag inte är värdelös iallafall.

Åch nu är det dags för att skriva tal. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen det kommer inte hända.
Måste iallafall låtsas så hejåhådå!


Kommentarer
Postat av: florian

haha, det gör jag med! Föresten så gick jag på att det ar allt du skrivit din galning! mys pys var det! Önska att vi kunde ha ångest för våra läxor tillsammans, varje gång jag hör om dina läxor så blir jga lite sedsen för att då vet jag igen att vi inte har samma läxor längre...

Fy va skönt, vet hur det käns när man inte tycker man är bra och så plötsligt får man något som ger hopp som övertygar en! Det är underbart! Komplimmangtera dig själv, även när du käner dig dålig så vet du inte hur du egentligen var, du vet inte hur andra tyckte och vem är det egentligen som ska tycka... Ingen du är Victoria och du är bra på att vara du och om du tycker om att sjunga så skit i hur det låter, tänk att det låter bra :) så går du ut och har kul! :) Kulturhistoria är något intreeant försöker hitta något i det som intresserar mig, typ människo synen på den tiden! Hej hopp!

2010-09-29 @ 17:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0