Kurragömmafrossa

Florian skrev ju ett helt blogginlägg med sin långa kommentar på förra inlägget. Så om det är någon som vill höra om hans matvanor och vad han gjorde igår så kan ni läsa där. Jag kan ju iallafall hälsa Florian att jag är ännu mindre avundsjuk nu när jag hörde att ni drack varm choklad. Fy så tråkigt! Memory ftw!

 

Det är hemgrupp ikväll, jag ska gå om tio minuter till Erik. Hoppas vi sitter kvar efteråt och kollar på Idol...hehe, ikväll får jag veta om Jamilla (en tjej som gick i min klass förut) går vidare. Det är verkligen mysig stämning på hemgruppen, vi är ett härligt gäng och har det alltid mysigt. Förra gången fick vi igång jätteintressanta diskussioner. Det är trevligt med ett ställe där man kan snacka om tro å så, för ibland blir det liiiiite segt att bara lyssna å lyssna å lyssna. Sånt gör man ju ändå i skolan. Gruppen skulle vara komplett om Florian var med, men han vattengympar ju på måndagar. Dumma honom, han saknas där.

Idag känner jag att det är dags att lägga upp en redigt bra låt. Just därför att jag inte har så mycket att skriva om. Gitarrcover på Hide and Seek. Håll i er, här kommer det:
.
Antoine Dufour – Hide And Seek
.
Det är häftigt faktiskt...men om man blir trött på det häftiga gitarrsoundet så kan man lyssna på samma låt fast i vocalistsound istället:
.
Imogen Heap – Hide And Seek

Kommentarer
Postat av: florian

Vaså varm choklad, vi drack int varm chocklad! Vi drock ingenting hos Oscar, vi höll oss nycktra! :) HAr studie dag idag och har just pluggat klart, snart ska jag till lotten och måla, skit mysigt! Igår förstod jag att jag älskar Cat Steven, lyssna på: Cant keep it in! Underbar, jag vill ha en katt och den ska heta Steven, Katten steven, dte är skit coolt! Jo det hade vart roligt att gå på eran grupp igår, åkte på vattengympa, och fick ont i huvudet, var med andra ord inte dne bästa gången, sen fick jag vänta 25min på tåget i Bro och sen 25min i kungsängen! Galet! Nu kommer katten igen! mmm, Peter Jöback är också bra, "stockholm inatten" Det låter ju bra det där med komunikation på eran grupp, och tack känns bra att jga saknas :) Hur har du det? Så bra att du lägger ion bilder, översta bilden hänger lite ihop med rubriken tycker ga, du gömmer dig bakom hatten!



jag har sammanfattat antiken i fyra delar:

Ide: Kommunikation

Kultur: Filosofi, Förnuft

Skulptur: Verklighetstroget

Arkitektur:Frihet

Det gör i alla fall att jag minns! :)

Gick Jamilla vidare?

Vart är den där bilden tagen?

/Florian

2010-09-28 @ 11:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0