ja det är rent på tok vad människan är snål...

Det är alldeles för sent för att blogga nu. Hör du det! Så tyst då, sluta skriv! SOV!!!!!!

 

 

Varför i hela friden gör jag det här??? Jo, endast och allensat för att berätta att det är 5 eller 6 dagar kvar tills Florian kommer synas i TV-rutan (kanalfyra) i kalsonger. Har ni hört? KALLINGAR! Hahahah :) Florian är blivande skådis så nu är han med i reklamfilmen för Ballerina Kladdkaka kexen. Dom valde honom, proffsen valde ut honom. Håll utkik mina vänner!

 

Eftersom jag ändå är här kan jag ju slänga ur mig att jag haft en väldigt bra eftermiddag, tacksam, och att Jamilla inte gick vidare i idol igår. sen så läser ajg inte KulturochIdeHistoria just nu så jag har ingen aning om vad du snackar om Florian.

 

Kram och kram

 

 


Kommentarer
Postat av: florian

hm, tack för reklamen för mig! Mer sov åt Victoria!Reklamen kommer tyvärr om 12- 13 dagar... Men jag kommer ju vara med! Fick mitt första lönebesked idag :)

2010-09-29 @ 17:06:01
Postat av: florian

Nämen Hej! vet inte vad som hände med min komentar! Skrev en som försvann eller inte publiseradess! Tyvärr är det om 12-13 dagar som reklamen kommer sändas, alltså veckan efter! :) Tack för att du gör reklam för mig! :)

2010-09-29 @ 17:08:15
Postat av: florian

Nämen nun ser jag den!

2010-09-29 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0