Helen, min idol

Min dröm just nu. Min största dröm och längtan just nu är att se musikaln "Kristina från Duvemåla" live med Helen Sjöholm och Peter Jöback i rollerna. Dom är väl nte så unga längre och dom sätter väl aldrig upp den igen. Min dröm är omöjlig. Men jag undrar om hela musikaln finns inspelad på film med dem i rollerna? Att ändå få se det vore ett halvt uppfyllande av min dröm och väl så omskakande. Jag darrar av de här två klippen, så inspelning duger bra...

 

 

 

svag. helt svag för sångens kraft.


Kommentarer
Postat av: florian

När var det där?

2010-09-26 @ 00:40:11
Postat av: florian

Nu har jag komenterat så mycket att jag inte behöver skriva de där pörskans test bokstäverna innan! :)

2010-09-26 @ 00:40:58
Postat av: florian

Varför står det noll komentarer? Jag gillar din beskrivning av bogg, så skulle jga nog också ha om jga hade en, "det här är ingen modeblogg..." Mycket bra, Godnatt!

2010-09-26 @ 00:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0