glädje

Joshua Radin – Only You

Den här fina, myslåten påminner mig så starkt om min svägesrka Carolina. Hon gillade den och vi lyssnade massa på den när vi var i fjällen i vintras. Och nu är den kvinnan mamma. Det var när vi var i fjällen som hon berättade sin hemlighet för mig. Då visste hon inte om hon verkligen var gravid men hon hade starka misstankar. Tänk, nu har hon en liten Angelina och hon och min bror Christoffer är föräldrar. Den lilla väger över 1500 gram nu. Hon bara växer och växer och behöver inte ligga i kuvös längre och ibland får de lyckiga föräldrarna ta in henne på sitt egna rum. Det är obeskrivligt vad jag ser fram emot att lära känna Angelina Nathalie och se henne växa upp.

Det var ett litet godnatt från mig... :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk att DU fick veta om hemligheten redan då! Vilket förtroende! Ja det ska bli hur kul som helst att lära känna Angelina!

2010-09-26 @ 05:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0