Det är lördag morgon.

Jag har vaknat, jag känner mig ganska pigg och nöjd med kvällen igår.
Det var late Night Show och maaaaassa folk på ungdomsgården. Det blev riktig stämning faktiskt. Florian var där, Hanna Loder och Nette kom från Uppsala, Jenifer och Isabelle kom från Enköping, Charlotte och Elisabeth var där, flera nya identityelever var där, Zetterlundarna var där och Jonas&jag var där.

Det var en go kväll. En av de bättre showerna också. Ibland är dom där showerna bara massa skrik och gap men igår var det kul. Erik och hans gäng utvecklas. En snubbe blev rakad på scenen :/ haha, stackarn. Det värsta var ju att han hade grymmaste frillan innan, asSTOR och cool. Det första man såg när man såg killen var hans frilla liksom...men sen plötsligt var den bara borta. Sånt är lite sorgligt.

Hehehehe...dom hade Idoljury där igår kväll å så frågade dom om nån från publiken ville komma upp och sjunga. Ann-Sofie satt bakom mig... "Victoria, kör nu!" "neeeej" "Jo, kom igen ta chansen Victoria!" "men inte ska väl jag" "Joooo!" och så kommer Erik från scenen fram till mig och bara" Victoria, det är klart du vill köra!" "Jaha, jag får väl göra det då..." Så går man upp och hatr ingen aning om vad man ska sjunga inför alla dessa människor. Så ropar Johanna från publiken att jag ska sjunga Under Ytan...okej, den kan jag ju iaf. Jag sa ackorden till husbandet och så körde jag. Plötslit bara körde jag jääääärnet. Jag vet inte, jag försvann på nåt sätt in i det där att stå på scenen

 

punkt punkt punkt

 

Jag hade skrivit många vackra rader efter det här men det försvann, TVÅ GÅNGER på raken. Så jag gav upp. Detta hände i morse. Nu orkar jag iallafall publicera inlägget.

 

Det har varit en go, skön dag med korvgrillning i skogen och annat mys. Vi är speciella och snåååla. Bara sånna snålisar som Florian och jag som kan komma på en sån sak att grilla korv i skogen istället för att sluka en pizza på en restaurang. Elisabeth och Charotte var med också men dom är ju sånna rikemansbarn (ehemehem) att dom gärna hade käkat pizza istället. Okej, jag skojar nu, dom tyckte det var jättemysigt att grilla korv :)

 

I en månad framåt kommer jag att skriva ett inlägg varje dag och i varje inlägg kommer något att handla om Florian. Det är vår deal för att han ska läsa min blogg. Så, härmed is this blog addicted to you, my friend.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: mamma

Så mysigt att höra om din/er braiga kväll på går'n! Va synd att det du skrev blev borta Victoria men jag är säker på att "din under ytan" blev en succe! Eller hur?! Du bara ÂGDE eller hur?! Sånn är det bara när man gör det man ska göra - man blir som fisken under ytan", nej jag menar "i vattnet"!;)

Stor kram på dig!

2010-09-26 @ 05:36:43
Postat av: Florian

woho, älskar när jag syns! mer av det! Sitter i skolan och har studiedag imorgon! :) Det lät u tätt snålt den där grillningen! :P

2010-09-27 @ 13:23:33
Postat av: johanna

HAHA ja de va ju ganska improviserat :D

2010-10-05 @ 16:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0