hur gick det till


'
Det känns falskt att skriva värsta inlägget idag och berätta om livet, fast utesluta de jobbiga grejerna. Det känns redigt falskt. Men jag kommer göra det ändå. Jag kommer göra det ändå.

Det var så illa, jag missade tåget imorse. Fredagar är enda dagen på veckan jag tar samma morgontåg som Florian. Och jag missade min chans. Jag sumpade det! Varför? Personlig hårkris på morgonen... och, jag cyklade FEL väg till stationen. Hur hände det, hur många gånger har inte jag cyklat den där vägen? Huuuuur många gånger, jag har ändå bott här i fem år??! Vad är det med mig egentligen...

Jag kommer lägga upp lite coola bilder imorgon. Ni kommer få se. se the big change lixom.
Elisabeth<3

Ikväll smäller det i blå hallen. Där ska vi stå och sjunga, det kommer bli så hiiiiiimla häftig. Once in a lifetime upplevelse. Ska försöka vara där i stunden, i nuet, ingen annanstans. Inte tänka på något annat än det jag gör där och då.

Du skriver grymt bra kommentarer Florian. Du sätter ord på grejer asså, du beskriver bra, rakt upp och ner, lite som Caroline af Ugglas. We're in the same mood 'round theese days.

Vet inte varför jag skriver massa på engelska idag. Kan kanske ha å göra med att jag hade engelskaprov imorse. I don't know...

Kommentarer
Postat av: florian

åh va härligt att du blir så ledsen av att inte träffa mig! Då känner jag mig viktig, piss dag idag med! Skönt att vi simpatiserar, och tack! Det är jag stolt över, känns lite som min stile! åh, du får mig att känna mig bra Victoria! Gillar verkligen våran dile, vi kommer varandra närmare, får lite conection :) ville hitta på något ikväll, åka in till stan och se vad som händer! men ville inte åka själv och inghen ville hitta på något, tänkte dra till skoga ett tag och sen träffa Elisabeth och Charlotte och hennes Victoria på arken och sen hitta på något annat, men gick till Hilding och tänkte dra med honom till skoga, men han hade ingen lust, så jga bjöd in mig till honom och vi såg på film :) sen åt vi lite och lysna på musik... Han ville nte dra in till stan, så jag drog till arken och försökte peppa dem, men nej bar nordell victoria ville hitta på något1 och i så fall på hemma plan, orkade inte ta mig till tibble och tillbaka, så nu är jag hemma, med en misslyckad kväll i nacken och ett par opedagagogiska föräldrar som skäller ut Philip just nu... Orkar inte häller! vill här ifrån nu. Hur gick det nu i blå hallen? Din mamma bjöd mig på tårta på tåget, det var skönt :) Min reklam gick mellan idol hela kvällen fick jga höra :)

2010-10-09 @ 00:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0