Ursäkta, vet du hur man går till....???

Om jag skulle berätta om hela den här dagen skulle jag få skriva till imorgon bitti. Och jag är trött så jag orkar faktiskt inte. Men var har Florian hållit hus idag då? Jo, han har varit på sitt landställe Ilända med sin kusin Erik och bara tagit det lugnt och haft det skönt i det fina vädret medan jag har ilat runt och virrat bort mig i stan från ställe till ställe, aktivitet till aktivitet. Ouff, vilken dag. Tur att jag hade en sån skön och avslappnad förmiddag i solen med Jonas, annars hade jag fallit ihop idag nånstans mellan kören, bullbaket, dansen och afrikafesten. Virrvarr virrvarr. Men många människor har jag träffat och kul har det varit om man minusar all stress, min döda mobil och mitt dåliga lokalsinne mellan varje pass.

 

Nu räcker det med skrivande, godnatt och sov gott. Dags att däcka...

 

 


Kommentarer
Postat av: christina tärnroth

Sötare får man leta efter!

2010-10-05 @ 12:39:55
Postat av: A

gullig :'D

2010-10-05 @ 12:51:23
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Emma

gud vilken underbar header du har! :)

2010-10-05 @ 13:45:42
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Florian

åh, va mysigt! Fast stress gillar vi ju inte! Hatar när mobilen dör vid fel tillfälle...

2010-10-06 @ 12:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0