knotted, polka dotted

Idag, eller iallafall just nu, har jag mensverk. Hoppas den går över, eftersom jag ska träna sen med Elisabeth. Jonas ska springa 2 mil idag, den fina token... 
Denna verk gör att jag inte vill blogga för mycket. Jag lägger upp ett klipp istället på nåt. Typ så...



Och ljudet funkar inte här i skolan så jag har ingen aning om hur det här klippet låter, men jag antar att det är "hair" låten som vi håller på att sjunga i skolan nu och som är helt underbart härlig.
japp, kram på det.

Jag söker efter Florians reklam på TV nuförtiden, vill se den "på riktigt" först innan jag ser den på youtube...

Kommentarer
Postat av: florian

stackars mens barn! Att han vill springa nu när dte är så kallt, fick reda på idag att jag harr dålig kondition, käns inte bra. trodde jga hade bra... Lysnar på en låt som heter "al good things come to an end" och så är det, min tid i ramp ljuset är över redan efter sex dagar, fick ett mail idag om att de ska sluta sända reklamfilmen idag, inte mer... För att de har fått klago mål om för att hunden äter ballerina! Innan, när den fanns där var jag iinte häller glad, men nu, känns det såååå sorgligt, känns som att någon har dött! Varför måste de ta bprt hela klippet, det är ju för pösrkan inte äns min scen som är fel! Han skrev att jag gjort ett bra jobb. :) Än en gång får jag erfara att livet aldrig blir som man tänkt sig, tycker riktigt synd om mig själv, känner mig utsatt och stackars mig! På något sätt är jag ändå glad, lyssnar på musik och livet känns spännande! Sen så har klippet visats 1499 gånger på youtube efter att varit uppe i 4 dagar, känns så galet rätt! Jag säger klipp ut mig och sätt in mig i en ny jävla film! Om du vill ses idag så är jag helt öppen, vill gärna se dig men län ingen press :) Tat lungnt! Jag gillar att läsa din blogg, brukar undra vad du skriver nästa gång!

2010-10-13 @ 16:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0