kladdkladd

Vet ni vad jag gör? Sitter och avnjuter ett Ballerina Kladdkaka kex. Helt serisöt, det är stört gott. Florian kan inte ha menat att han verkligen spottade ut kexen efter alla omtagningar. jag skulle kunna äta 1000 sånna här kex, bara jag fick doppa dom i mjölk. Helt underbart. Florians reklam har tyvärr slutat sändas på Tv, för det var nån osm klaga på att hunden käka choklad. Men, är det nån som vill se BRA reklam? Riktigt reklam? Florian är den bästa sjusovardopparen genom tiderna:




Gaaah, vad gott!

Kommentarer
Postat av: florian

..., nämen fy va kul! Det var ju bra, och det var kul att du la upp det! Ja, tänk att vi träffades på centralen en sådan tid, det var ju bara för bra! Att du inte assosierade tennisspelaren med mig? Jag menar...

2010-10-27 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0