Fina grejer

Det har vart en riktigt bra dag idag faktiskt, ja, jag har varit på grymt bra humör. Misstänker att det beror på att jag åkte tåg med fyra glädjespridare imorse, Florian, Elisabeth, Maria och mamma. Det smittade ju liksom av sig. Florian har en fett cool mössa som är handgjord och idag fick jag nudda den. Status!



Crazy


Jag var extra energisk och aktiv och lyssnande idag på historialkeitonen för att gottgöra. Så nu förstår nog Steffi Petti att jag egentligen tycker det är tokroligt på hans lektioner.

Jag har liten av en mattehjärna och i den ryms inte dans har jag kommit fram. Det gick superbra på matteprovet idag men på dansen var jag halvt lost. Som vanligt.

Men jag tycker ju att det är roligt så jag ska köra som du skrev i din kommentar Florian, så himla bra ord. Ni allihopa borde läsa typ slutet av florians kommentar på föregående inlägg. Tack för din uppmuntran.

Nu blire körövning inför en konsert i blå hallen... Ja, jag vet att det är asballt. Sen ungdomsgård och myskväll hos Jonas. Så gööööööööööööööööööött med fredag!!! Raor, jag äääääälskar helg! Den bästa uppfinningen! Och det var ju faktiskt Guds uppfinnning, han vilade på den sjunde dagen, så det ska vi också göra. Bra gjort pappa!

Tjolahopptoppplopp! Kjaoum!



Så go å söt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej igen! Ska ju försöka komentera alla inlägg! Hur gick det i blå hallen? Vilken härlig dag, jag kände tvärt om idag orka jag inte lyssna riktigt på historian... och just den lektionen satte sig Ivar bredvid mig och sa: jag sitter bredvid dig som har koll på det här! jaja, ni har inte haft konserten än.

2010-10-02 @ 16:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0