Senaste händelserna = tomt

...ja, alltså på min bloggprofil. Inte i mitt liv. så att ni inte missförstår den grejen.
Nej, jag är inte direkt proffs på det här med bloggande alltså, men efter att ha läst fannys blogg här ikväll fick jag plötsligt lite lust att skriva några rader.
Mitt hjärta bultar av förväntan nu för tiden. Om en vecka är det dags för ES09MAB:s (asså vårat klassnamn är bara för långt) Showcase! Vi har bra grejer, det känns bättre än inför Majscenen förra året. Teater = jag älskar älskar älskar. Å dans å sång är ju mysigt det med.
Nej, nu gör min bröstkorg och mina revben ont, hostar för mycket. Ska gå å dricka lite te med honung i så kanske jag kan slippa risphostandet under natten. Gnatt gnatt.
en gammal bild är alltid fint. om man inte kan hitta på något annat alltså.
Okej, med andra ord, jag hoppas ni fick otroligt otroligt mycket ut av att läsa min blogg idag. kram på det.

Kommentarer
Postat av: Siggi

Du kan skriva ES09M också vettu ;) Då slippr du två av bokstäverna iaf :P

2010-11-16 @ 11:27:38
URL: http://siggitl.blogg.se/
Postat av: fanny

kul att vara inspiration eller nåt!! :D

ja asså det är sjukt långt men ES09M ser ganska fult ut, det är snyggare med AB också men vi borde ha kortare :p



jag är nervös för showcaset, men det ska bli kuul!

2010-11-21 @ 21:38:28
URL: http://fannyhenriksson.blogg.se/
Postat av: mamma

Så vacker bild på dig Victoria!

2010-12-04 @ 19:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0