lång tid inget seende

Okey Victoria. Skärpning. Varför varför? Helt plötsligt bara, neeeej jag vill inte blogga. Men jag vill ju det egentligen. Så, dags att komma igång igen.

Först och främst: HEJ HEJ Florian i Tyskland! Kul att få en kommentar därifrån, tänk att jag har internationella läsare... Har du det bra i Tyskland? Chill liksom?

Jag har det chill liksom i Sverige. Höstlov har här varit. Är fotfarande. Imorgon åker jag på kryssning med:


(som btw klippte sig igår)
och

(oj vilken stor schtek bild det blev på söstra mi)
och
(Jag har tyvärr ingen bild på Douglas, Marias pojkvän)

Vi ska kryssa iväg oss till Helsingfors och tillbaka. Ska bli så kul!! Jag har aldrig varit i Finland... thihi

Ojojoj, himlen är blå, det var länge sen. Jag vill ut nu, snart, hej, hopp. Det blir ju natt vid fem så får väl skynda mig.

Okej, det var ett inlägg. Kramen kram

Kommentarer
Postat av: Siggi

Förstår vad du menar... Har egentlogen inte heller någon lust att blogga, det är därför jag aldrig uppdaterar xP

Men det känns ändå som att jag vill, någonstans, men inte orkar...

2010-11-04 @ 10:44:26
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0