det är nästan som lustgården kommit till oss

Varför finns det inga pianonoter på internet? Jag kan inte hitta en enda pianonot, iallafall inte på någon bra låt. Jag måste ha en låt imorgon till min individuella sång och jag vill verkligen sjunga  "Solen i maj" för att den är så fruktansvärt mysig och går i perfekt tonart för mig. Eller "Kom änglar" för att den helt enkelt är så vacker. Eller "A song for you" för att pianospelet är så grymt till den.
Men naj...jag får ta nån tråkig disneylåt från notböckerna i skolan imorgon. jippijippi. fast man kan hitta roliga låtar där ibland.
Men det roligaste är ju att jag inte alls kan sjunga just nu på grund av min sån-dära-hosta-som-aldrig-ger-sig-hosta.
Haha, jag låter bara jättenegativ i det här inlägget, förlåt. Imorgon ska jag göra en positiv-lista :) så mycket bättre.
Kram å kram, vi ses käraste <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Svaaar: Ja helt sjukt!!! Tack tack tack! Ska inte göra er besvikna! :D

2010-11-17 @ 23:41:02
URL: http://sofy.blogg.se/
Postat av: florian

Jag läser din blogg! :) Hur var det på så ska det låta? Synd att jag inte kunde hänga med... nu är mitt mål att vara nöjd med mig själv... ja, jag behöver kanske inte säga att dte tar tid. Just nu kan jag inte så någonting bra med mig. det andra säger går bara ut andra vägen. Men om 40min ska jag träffa Eric och äta på mcdonalds :)

2010-11-25 @ 18:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0