nu så är det snart premiär...

Okej okej, ikväll gäller det, smäller det, skräller det! Jag tror jag kommer känna mig väldigt stolt efter kvällens föreställning, om det inte går heeeelt åt pipsvängen. Å det gör det nog inte. Jag hoppas hela klassen kommer känna sig stolt, det här har vi faktiskt gjort helt själva, satt ihop en föreställning, fått det att funka tillsammans (genom brutala tjafs), tänkt ut all rekvisita, kläder, in å utgångång, in å ut med rekvisita, på och av med kläder. Bundit ihop allting på ett väldigt bra sätt och om vi sätter det ikväll kan det faktikst bli succé. Nej, vi har aldrig gjort något liknande tillsammans förut, så vi kommer kunna va stolta som tuppar.

Nu kom sången som taggar till mig riktigt ordentligt. Jag är riktigt pirrig inför kvällen. Kom igen klassen, nu gör vi det här och vi har riktigt kul! Yeeeeehoooo! :D

"An you can tell everybody, this is your song..."

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är säker på att det blev SUCCE! Och GISSA OM jag är ledsen att jag inte fick se det! Blev det inspelat?! Hoppas du "hörde" mina applåder! ;)

2010-05-20 @ 03:03:48
Postat av: Tobbe

Hejsan. :) Allt bra?

Jag har frågestund på min blogg, Ställ en fråga du med.. :) Inga frågor är dumma.. =)

/ Tobbe. :)

2010-05-20 @ 03:33:28
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0