Lurvsnörvsnusk




kadunk...där däckade jag på skrivbordet. nästan. Oh MY!! Jag hade glömt att det var så häääär jobbigt att va sjuk. Det var faktiskt riktigt länge sen jag mådde såhär, med feber å det hela. Men nu, ack ack ack. satt hela bussresan hem (typ åtta timmar) och äcklade mina medresenärer med trumpetnäsa, snor i hela ansiktet och kudden fylld med dräggel. Uääh, tänker ni, hon är inte speciellt fräsch den där Victoria. Ni har rätt. Sjuk-Victoria är inte fräsch.

I need some sleep. En väldigt lång helg. Nattbuss från kvart i elva till klockan sex på morgonen. Upp igen klockan nio "pigg å glad" - bröllopp,bröllopp, bröllop från klockan två till halv ett på nattah. Gööörjobbigt ju, jag hör dalslandsdialekten i huvudet till och med när jag skriver...

nämen helt ärligt, det var riktigt kul att få se Anna-Maria gifta sig. Jag glömmer aldrig när du sprang bredvid den där gallopperande hästen som jag satt på, för att jag inte skulle ramla av. Stålkvinna! Du lärde mig att rida.
Kul var det att träffa Emanuel, Emma, Agneta, Gisle, Johanna, Mia, Nathalie. Jag hade jättetrevligt, förutom när huvudet dunkade och knivarna skar i halsen.

Nu är jag hemma hos Maria iallfall. Äntligen i hamn. Väldigt sorgligt bara att jag inte akn träffa Jonas idag pågrund av mitt sjuka tillstånd. Saknar honom jättemycket <3
jag ska nog sätta fram lite mackor snart. Sen tänkte maria och jag somna framför en film :)






det var sommar ett tag...men jag har blivit sjuk. då måste man hålla sig varm igen


Kramenkramkram


Kommentarer
Postat av: fanny

jag visste inte att du kunde rida! :)

2010-05-23 @ 22:06:01
URL: http://fannyhenriksson.blogg.se/
Postat av: mamma

Stackars min lilla gumma då! Gott att Maria är en sån bra extramamma. Fattar att det var en jättejobbig resa fram o tillbaka, men kul att du fick träffa alla de där människorna - kanske mindre kul att tänka på att du smittade ner dem... :(

Jag kommer snart nu och ska rå om dig!!! Puss o kram!

2010-05-24 @ 18:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0