ES09MAB <3

Bra jobbat klassen :) Vi fixade ju det här, det blev ju bra. Vi borde bara få en föreställning till att göra det ännu bättre på, eller vad tycker ni?
Igår var jag alltså i skolan från klockan 9.00-19.30, hade rast två gånger för att äta. Det är så det funkar när man går musikal. Svettades som en gris hela dagen. Efter föreställningen, när man liksom kunde släppa allting, kände jag mig heeeeelt slut. Typ utbränd. Har aldrig känt så förut. Först efter att ha sovit en natt kunde känna glädje över vad vi gjorde igår. Nu är jag glad över igår, igår var jag bara slutpumpad och grät stora floder. Konstiga Victoria.

Jaja, nu måste jag dra hem och skriva om rapportsaken, plugga matte och städa. Ikväll blir det grillning vid Lillsjön med massa goa folk :) Skönt att vi är lediga idag.

Hejhejhopp :) kramis

Kommentarer
Postat av: mamma

Så det blev ingen 2:a föreställning ikväll?! Hemskt för mig att höra att du "grät floder" och så var jag inte där hos dig! Hade du Jonas vid din sida mon tro? Gott att du kan glädja dig idag allafall! Det var helt säkert en kanonföreställning! Hoppas jag får en chans att se den på dvd!!!! Skönt att ni träffades vid Lillsjön! SÅ varmt har inte VI minnsann här i Stavanger! Kramis till dig också!

2010-05-20 @ 23:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0