aaand, you know like, and, it's like

Sitting i skolan med Sigrid framför mig som just nu asgarvar över Egoinas inlägg...så kan det gå :)
Nyligen hållit ett tal i engelska om Källskolan klassen, vår klass, allldeles konstiga, unika, grymmaste, schlicki, unbelivaböööl-klass. saknar den ibland, lite då och lite då.
Hade jag så mycket mer att säga?? Ärligt talat så har jag inte det. Majscensplaneringen rullar på, vi får se hur det hela blir i slutändan. Hoppas på det bästa.

Kram tjoflöjt. örat e böjt

Kommentarer
Postat av: Siggi

Hehe, jag var lite flum då... Brist på det idag tycker jag ;P

Btw, VICTORIA VAR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST IDAAAAAAAG!!! (Inte för att du är dålig andra dagar men just idag var du extramycket BÄST! Typ extra allt ;P)

2010-05-05 @ 20:50:12
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0