Tisdag i mars

Sov gott på Tärnroths soffa inatt, och vaknade glad. Somnade glad också, var så skönt och efterlängtat att bara vara med Jonas. <3 :)

Kändes så göööött att få tillbaka rapporten igår, för jag fick det jag kämpat för, jag fick MVG. Å, stor klump har lämnat mitt bröst. Yeeeees!

Har ingenting mer att skriva om nu, jo att idag har jag äntligen gitarrlektion igen, och imorse åkte jag tåg med Florian. Var det nån osm ville veta? jag tyckte iallafall det var roligt att berätta.
Dubbel sånglektion idag också, gruvar mig...det har gått dåligt på senaste tiden. Har inte tränat en enda gång på natural women och inte en enda gång på VaAaAaAaAa-grejen. fail på mej... längtar tills vi har teater nästa gång. Kände jag nu. Babblibabb.

Hejdå, kramkram


Kommentarer
Postat av: fanny

GICK JU BRA PÅ SÅNGEN ÄNDÅ :D

2010-03-23 @ 20:11:12
URL: http://fannyhenriksson.blogg.se/
Postat av: mamma

Grattis Victoria till bra betyg på ditt arbete som du VERKLIGEN kämpade med! Du har så mång "onödiga" klumpar i magen - det finns ett väldigt bra ordspråk: "Ta inte sorgerna på förskott". Tänk på det en stund. Det är såååå bra att leva NU och passa på att "fånga dagen" och vara glad för det man HAR att vara glad för och det finns ju faktiskt NÅNTING varenda dag eller hur?! Ôvar själv på detta nu förtiden...Kram till dig som jag saknar!

2010-03-24 @ 03:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0