Speach of the survivors...

Titta! Hon lever!

Hej.

Jag har en hel del goa bilder från lägret. Några ska upp hade jag tänkt. Lägret var grymt, det kändes som det Maria sa att jag behövde, ett andrum. Alltså från skolan, ansvar, bara komma bort från allt som kröp in på skinnet på mig. Hade en underbar vecka. Det är sanningen. Fast jag ramlade 133 gånger, minst, och bussen föll i diket på vägen hem. Jaja, det är historier för sig.
Charlotte hängde ju med också som en big surprise oc hdet gjorde mig överlycklig :D

Ja men ja, jag ville bara säga hej. Blir nog rätt dålig uppdatering närmaste tiden. Får se om jag hinner berätta mer oom lägret och lägga upp fina bilder inanna jag drar iväg till fjällen igen.

Har haft en jättebra vecka efter att jag kom hem också. Umgåtts massor med Jonas, saknade honom så mycket medan jag var på lägret så vi har tagit igen massa tid, haft mycket kvalitetstid tillsammans. Kärlek på honom, ton av kärlek! *pirr i magen* ^^


Kommentarer
Postat av: Jonas

Indeed bra dagar vi haft tillsammans, verkligen :) Älskar dig <3

2010-03-11 @ 15:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0