random

Victoria's on the road again...

Varit en vecka i fjällen med mina syskon, finns ärligt talat inte bättre syskon. Vi har haft det jättebra, trots att jag ramlade och sträckte/köttade min bicepsmuskel i ett fall på isen offpist... Fick åka mindre och extremt föriktigt efter det, men hade roligt ändå.
Ändå skönt att vara hemma igen, och underbart att återförenas med Jonas i förrgår. <3

Nej, jag har ingen blogginspiration, har du? Något som just nu ligger högt upp i mitt sinne är att jag idag ska få veta mitt rapportresultat...ni vet, israel-palestina grejen som jag slet med så hårt. Antingen kommer jag va förbannad på mig själv om några timmar, eller så kommer jag sväva på rosa moln.
Vi får se hur den här dagen blir...

HIHI, jag är glad också, det är det bästa med att finnas just nu. Tänk att jag finns. Konstig tanke ju, egentligen. Att jag liksom existerar. Tänk vilken chans, grattis till mig :) jag finns.

nu räcker det victoria...

Haha, kram på er allihop


Kommentarer
Postat av: Siggi

Jag har inte heller någon större blogglust... Den kommer och går typ.



Hur gick det då?? Stefan sa att du fick jättebra men han sa inte vilket betyg. GAAH jag är nyfiken!! ;)

btw, nice att du är tillbaka här nere igen ;P

Puss, vi ses imorn!♥

2010-03-22 @ 19:57:55
URL: http://siggitl.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja hur gick det?! Jag säger också grattis till mig själv för att DU finns! Hör av dig idag! Vill veta hur det går med "tele2 mannen"!

2010-03-23 @ 05:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0