My dear other half...

Jag har haft en underbar och jätteskön, myyyyys-vecka och är så glad och tacksam för den. Och kvällen ikväll var härlig. Jonas är så fin mot mig, han är så fin människa. Vill bara att ni alla ska veta det. Jag längtar redan hur mycket om helst till nästa lördag.
Åker till fjällen imorgon bitt tillsammans med mina syskon. Har längtat till den här resan såååå mycket och länge. Men just nu längtar jag bara tills jag kan få träffa Jonas igen. Jag saknar honom.




Tack älskling för att du finns. Du fattar inte hur mycket jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Siggi

Haha jaa, jag är lite high på mello :) och jag, måste ändå påstå att jag inte tycker att peter jöbacks låt hade något att göra i mello över huvud taget... Och särsklit inte i ESC, det är en (enligt mig ganska tråkig) musikallåt och tyvärr inget för melodifestivalen som vi ju märkte igårkväll...

2010-03-14 @ 13:18:04
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0