Lite skrivig av mig

Borde ju studera skillanderna mellan brittisk och amerikansk engelska just nu, hello. Men hur viktigt är det egentligen? Om man tänker en skala från 6-78? Typ 8 eller nåt ju...

ska tillbaka till lektionen om tio minuters iallafall. Gjort dikten, men inte svarat på några instuderingsfrågor om ekonomi. Hittar inte mitt häfte. MÅSTE städa i mitt skåp.
Annarz?
Annars var det inte så mycket, jo, jag vill gå på teater, två gånger, och jag ska nog göra det också. "Aldrig ett land" två gånger. Jag gillar teater, oh ja, jag känner det, jag känner mer och mer också hur brutalt jag älskar musik, all musik, förutom den dåliga. Men mindre och mindre musik blir dålig i mina öron. Jag vill spela gitarr just nu och jag vill sjunga och jag vill dansa. Vill spela teater och lära mig spela piano. Jag vill skriva låtar och dikter, noveller och hela böcker. Den här perioden i mitt liv sprudlar och bubblar av kreativitet och konstnärliga uttryck. Lever nästan för det. Vill ha mer av det, vill bli bättre på det, älskar det.

Saknar broder Magnus just nu. Undrar hur det är med honom...Kanske ska slå en pling lite senare? Och juste, får absolut inte glömma, idag ska jag ringa Torjo och C.O. Kom ihåg det Victoria!

Det blir mycket inlägg utan några bilder nuförtida, men det är bara för att enda gången jag har tid att blogga är i skolan och därifrån går det inte att lägga in några personliga bilder. Uäääääh! Såja, gråt inte.

Kramiskrams och såvidare

Kommentarer
Postat av: mamma

Just go for it Victoria! Det brinner på din insida - släpp ut det! Âr överbevisad om att Gud har planterat det därinne! Din kreativitet ska bli till härliga uttryck och det ska förhärliga Jesus!

2010-03-26 @ 20:24:01
Postat av: Anonym

Ibland blir du bara så skönigt flummig! I Love It! ;D♥

2010-03-26 @ 21:22:57
Postat av: fanny

men åh taaaaaaaaaaack :DD

JAG VILL OCKSÅ KUNNA MASSA!

2010-03-26 @ 23:19:47
URL: http://fannyhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0