crash

Gomorron typ. Det var en riktigt bra kväll igår som sagt. Förmiddagen har väl varit  ågot mer - turbulent.

Jag är nån slags genetisk sammansättning av två personer jag älskar. Två personer som älskar mig. Min mamma och min pappa. Ja, jag bara tänkte på det. Oh shit. Nu började jag gråta igen...vet inte vad jag vill idag, om jag bara vill vara för mig själv och tänka, eller om jag behöver kasta mig i Jonas armar, om jag typ ska åka till Marias jobb bara för att få va nära henne eller vad jag ska göra. Men jag tror nog att vara själv ett tag är det bästa. Det känns ändå helt okej med musiken på, sen har jag ju kontakt med Gud hela tiden. Jag behöver tänka idag. Och jag behöver gråta. Det har blivit verkligt för mig, det här som händer. Och kaos råder. I mig, men det är ju knappast konstigt, min genetiska sammansättning springer ju åt totalt olika håll. Det är ingen hemlighet längre. Det är något som är fakta, det är något som jag bara måste få va öppen med. Jag har ju vetat det sen i julas, men det är inte många av dem jag känner som vet om det. Att mina föräldrar ska skiljas alltså. Eller ja, nyss har skilts. Vad jag gör mig öppet sårbar nu...men det känns bara konstigt att inte berätta någonting om det, speciellt idag då det blivit så väldigt verkligt för mig. Och verkligare ska det bli. Shit, det vill jag inte ens tänka på.




Förlåt att jag berättar det här...men känns som sagt konstigt att inte göra det.

Kommentarer
Postat av: Siggi

Finns här om du vill prata om det.

Bara så att du vet, jag lyssnar gärna om du behöver prata ut.

<33

2010-03-28 @ 13:28:31
URL: http://siggitl.blogg.se/
Postat av: lou

<3 det är inte lätt när det är svårt.

jag kommer ha dig i mina tankar

2010-03-28 @ 19:32:58
URL: http://landulf.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag gråter med dig min älskling! Varför har du inte hört av dig?! Ônskar verkligen att jag var hos dig NU! Såå glad att du har Jonas och hans fina föräldrar! Gråt ut smärtan! Jesus är hos dig och tröstar dig och jag tror att fler "står i kö" för att få lov att trösta dig. INGEN vill att Victoria ska va ledsen! "Som en mor tröstar sitt barn, således ska Jag trösta er" Sagt av Gud din himmelska, alltid goda Pappa.

2010-03-30 @ 05:41:03
Postat av: fanny

läskigt att precis när jag läste sigrids kommentar så kom gavin degraws låt "more than anyone" och början är ju "you need a friend, i'll be around" och så är det, säg bara till om jag kan göra något för dig eller bara finnas där för dig <3

2010-04-03 @ 22:38:10
URL: http://fannyhenriksson.blogg.se/
Postat av: Tina

<3

2010-04-06 @ 20:53:22
URL: http://howiroll.blogg.se/
Postat av: Fia

Kära du. Jag hade ingen aning. <3 Du vet att vi gärna ber för/med dig i ng-gruppen, det är bara att hinta till om det ska du veta. Gumman, du får säga till om du känner för att prata lite om det, när som helst, men annars ska du bara veta att jag ber för dig. Vi ses,

Stora lass kärlek <3

Och Gud välsigne dig!

2010-04-23 @ 00:18:51
URL: http://sofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0