Silas heter han, våran gullgosse



Han stormtrivs här hos oss. Han är den finaste, duktigaste, sötaste, mest sällskapssjuka, spralligaste och gosigaste katten i hela världen. Jag älskar honom och längtar alltid efter att komma hem till honom. Det bästa är att han längtar tills jag kommer hem. Om han varit ensam hemma och jag kommer hem, så går han fram till mig och börjar stryka sig runt mina ben och spinna samtidigt. Då blossar mitt hjärta av värme. Han gör mig så glad!



Det var Maria som kom på Silas. Vi tyckte det var ännu bättre än de andra aktuella namnen. Jag tycker det är ett vackert namn, och det passar honom. Silas Jensen heter han om man ska vara noga.




Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååå vilka gull gull bilder!!!! Jaaa han e såååå söööt!!!

2010-06-23 @ 22:44:34
URL: http://jensenvictoria.blogg.se/
Postat av: fanny

vad sööööt! :)

2010-06-24 @ 21:16:43
URL: http://fannyhenriksson.blogg.se/
Postat av: tobs

ja,en rrrriktigt sötisnos

2010-08-05 @ 17:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0