Vilken härlig dag haaa haha haaa

Okej, hej i sommarhettan! Nu är jag här igen. Sovit läääänge idag, längre än på länge (ehehe) och det känns skönt, men nu vill jag ut snart. Ska bara steka pannkakor först.

Hade en jättebra dag igår med min vän Florian. Vi cyklade till Ängsjö och satt på en bänk vid vattnet och snackade i flera timmar. Sedan cyklade vi till Florians kolonilott i Kallhäll där vi åt med hans föräldrar och slappade ett tag. Sedan kollade vi på underbara Allsång på Skansen hemma hos mig och jag längtar till nästa tisdag när jag änsligen ska få stå där på riktigt och känna alla dom där livliga allsångskänslorna igen.
Hade en väldigt givande, bra och rolig dag med min vän. Tack Florian :)


Ett år gammal bild på Florian in action

Sprang 6 kilometer med Jonas på kvällen. Hade lite bätter tempo än förra gången och i slutet sprang jag ganska snabbt, tack vare att Jonas pressade mig lite att ge allt, och jag kan säga att det var riktigt skönt att ta ut sig ordentligt. Träning är härligt :)

Det var lite om min härliga gårddag.  Kram på det

Kommentarer
Postat av: florian

röv att jag läser din blogg, för det gör jag ju och inte skriver jag bara hej :P va härligt att du också njlöt :) men det är bra victoria du skriver på din blogg och tar igen det du missat! fortsätt så! håller på att anmäla mig till höglägret, inte alls så krongigt som jag föreställt mig... midsommar på ilända... skönt ska träffa eric nästa lördag, jo det låter bra men det är så att hela familjen kommer inte så där roligt att bara vi umgås men jag är glad ändå .) vad gör Charlotte?

2010-07-15 @ 16:04:20
Postat av: florian

röv att jag läser din blogg, för det gör jag ju och inte skriver jag bara hej :P va härligt att du också njlöt :) men det är bra victoria du skriver på din blogg och tar igen det du missat! fortsätt så! håller på att anmäla mig till höglägret, inte alls så krongigt som jag föreställt mig... midsommar på ilända... skönt ska träffa eric nästa lördag, jo det låter bra men det är så att hela familjen kommer inte så där roligt att bara vi umgås men jag är glad ändå .) vad gör Charlotte?

2010-07-15 @ 16:05:05
Postat av: florian

röv att jag läser din blogg, för det gör jag ju och inte skriver jag bara hej :P va härligt att du också njlöt :) men det är bra victoria du skriver på din blogg och tar igen det du missat! fortsätt så! håller på att anmäla mig till höglägret, inte alls så krongigt som jag föreställt mig... midsommar på ilända... skönt ska träffa eric nästa lördag, jo det låter bra men det är så att hela familjen kommer inte så där roligt att bara vi umgås men jag är glad ändå .) vad gör Charlotte?

2010-07-15 @ 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0