fett konstig sent på kvällen

Asså ibland slår det mig vilket år jag har haft. Sjukaste året hittils i mitt liv. Så mycket skit som har hänt, så mycket som gått sönder men om man tänker efter så är det ju jättemycket som varit underbart och fantastiskt det här året också. Men, utan att ljuga eller överdriva kan man säga att det har varit de stora förändringarnas år. Och den här sommaren har jag använt för att vila ut, eller använder fortfarande. För man känner sig ju ganska så omtumlad efter så många uppochned-vändningar av allt möjligt. Piiuufh





Mirakelfestivalen är nu över och jag är nöjd och glad. Det har varit bra möten och vart mysigt häng och en hel del kul :) Synd bara att jag haft ena handen i gips så att jag inte kunnat hänge mig åt allt roligt. Och har inte kunnat bada. Men har spelat beachvolley ändå, med en hand. Grymt roligt faktiskt, och ja, så roligt att jag funderar på att kanske börja träna det i nån slags klubb...hum hums

Har börjat läsa "Precious" nu, ny bok att fastna i. Fast tvivlar på att jag kommer fastna i den, så konstigt språk som är svårt att hänga med i, läser den på engelska dessutom. Men har iaf fattat att  det är synd om den här tjejen:



vi höres, sooner or later

Kommentarer
Postat av: florian

Nu får det vara nog: Skriv något nytt! Bums



Det är säkert synd om henne men jag har ju inget att läsa!

2010-08-15 @ 20:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0