Hejdåpp



Det är så roligt med min lilla Silas. Han är bara sååå sällskapsjuk. Han ska va med mamma överaaaallt, vad jag än gör. Kolla när jag rakar benen, va med och äta, stå bredvid mig när jag tvättar händerna, alltid lägga till några ord när när jag skriver på datorn, hjälpa till att ta av gipset och sova på min mage när jag sover. Han som är liksom som en bundis som finns där hela tiden, följer varje steg jag tar. Det känns ju lite (mycket) sorgligt att åka ifrån honom en hel vecka nu...kommer sakna min lilla bebis. Men jag har längtat massa till att åka till västkusten med Jonas och hans familj och är väldigt glad att det blir av. Ska bli en härlig vecka! :D

Skrev en låttext igår. Nu när handen inte längre är gipsad kanske jag kan sätta några ackord till den. Ska skriva mer låtar in tha future. Förresten vill ni se min gipsade hand? Klart ni vill!



Man kallade mig boxarn...Fick faktiskt gipset föratt jag blev arg och inte kunde kontrollera mig. men, jag slog ingen mäniska iaf. Så det var bara jag som gjorde illa mig. Och kanske säteshandtaget i bilen...
Det var rätt spännande att klippa av alltihop själv!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tuffingen där!

2010-08-01 @ 22:55:10
Postat av: florian

HAHA, Grymt Victoria! :) Jag vill höra din låt! Det var så skönt att se er igår :) vet du. igår var det två år sedan jag bröta rmen och på kvällen åkte Elisabeth och två från hennes klass till gymnastik i vixskö, typ bredvid kyrkan vi var på i höstas! (var du med då?) Men så vi började med att stretcha och så skulle jag "gå"" till en övningsbana och börja och hoppade på en trampolin som var som en gång och tappa kontrollen och troligt vis stuka jag foten så jag kunde inte vara med mer, och efter typ en minut tänkte jag: -hoppas jag får ha kryckor på hög lägret :P men det är ganska lugnt, fick bara sjukt ont inatt så idag hoppar jag runt lite på kryckor :)

2010-08-12 @ 16:06:15
Postat av: florian

Men nu vill jag ha ny information!

2010-08-12 @ 16:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0