Det bara rullar fram

När jag ändå är igång kan jag ju dokumentera lite mer av min sommar... Det får bli en liten bilddagbok


Utsikt från båten - påväg till Åland.

På båten med Jonas - åkte med hans familj.

Här har vi fadern själv på minigolfbanan

Johanna har slagit till!

Jonas puttar kyligt

Anders har spänt blicken i kameran

Skjutvapen på Kasetllholms slott

Jonas fick syn på en fiende båt där nere...

Älskar dig Jonas!

Det var ett häftig slott, riktigt intressant och det låg vackert till

1400-tals soldaten Jakob den yngre - en modig och livsfarlig kämpe

Även på 1400-talet fanns det oövervinnlig kärlek

Vardagen såg dock lite annorlunda ut

Kom igen, ta i då, ta i då, såååå ja, Aaaaur!

Mysig picknick på en brygga utanför slottet

Fängelsemuséet Vita Björn:



Verken Jakob, Jonas eller Torsten lydde lagarna speciellt bra...


Jag spanade in en snygging på sranden... ;P Kolla vilken schteeekare

Havet var vackert

Kvällssol på båten på väg hem

Hade en skön resa! Kram på Åland och hela Tärnroth-familjen


Kommentarer
Postat av: florian

vi var på samma golfbana förra sommaren :)

2010-07-15 @ 16:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0