Utandat

Mojjj!

igen...varför tappar man blogglusten ibland? Hur gör de stora bloggarna? Hur orkar de skriva varje dag liksom, utan svackor? De får kommentarer, det är hemligheten...

Tjenare iallfall. Dansen var booooahhhh-jobbig idag, blev helt sleeten. Men det var kul! Helgen den var toppen, även om jag nästan var sjuk i lördags. Jag var med och sjöng i lovsången på ungdomsgården this friday vilket var underbart, helt ljuvligt. Svårt att förklara varför, men härligt var det iallafall.
Men så intressant är det inte att läsa om vad jag har haft för mig. Jag mår bra, allt är mycket bättre inuti mig.

Och den sol som gick ner
någon annanstans ger
ett gryningsljus att förlita sig på

I en vääääärld ful av liiiiiiv!

Hejdå boa!

Kommentarer
Postat av: Siggi

Jag tycker dansen gick bra, även för dig :) (Jag kollade när du dansade när vi var i grupper:P)

Förresetn så måste du hålla med om att det här är den roligaste dansen hittills ;)

Där ser du att man kan skriva en kommentar när som helst!

Jag skulle kunna skrivit hej... Vilket jag gör nu:

Hej!

2010-01-18 @ 15:01:51
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0