tar ännu ett steg ut i vuxenlivet


<--Kommer jag bli snygg eller?

Jo minsann, Victoria Jensen ska bli glasögonorm. But we prefer to call it het sekreterare. Ellerhur?
 
Alltså, jag har på senare tid fått lätt och ofta ont i huvudet. Speciellt när jag tittat på film, suttit långt bak i klassrummet eller liknande. Ögonen blir ansträngda och ett tryck lägger sig i pannan. Så jag gick till optikern och blev undersökt idag. Jo, jag har typiska problem med synen som gör att man får huvudvärk. Därför ska jag få glasögon med -0,5 styrka. Jag är alltså lätt närsynt och har lite brytnigsfel. Ska bli skönt att få glasögon nu snart så det kan bli slut på huvudverkseländet.

Ska kolla in bågar på internet ikväll... lite spännande det här ju! hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0