Stalker

Jag ska skriva en alldeles egen monolog. Svårt! Just nu ska jag skriva den och "Elizabeth Streling" som jag hittade på stan i fredags får stå för huvudrollen. Undrar vilka tankar som brukar snurra runt i hennes huvud?

Soon we will know...

Det läskiga är att jag vet var kvinnan jobbar. Hon gick nämligen till en affär vilken hon verkade äga. Hon låste upp och allt sånt där. På affären stod det www.sterling.se Jag har nu kollat den hemsidan och hittat en bild på samma tant som jag följde efter i fredags! Gissa om jag ska använda den bilden som inspiration till min monolog...

Creapy, hon vet ingenting om allt jag vet om henne

(För er som inte vet, vi fick i uppgift förra teaterlektionen att följ efter och iktta en person på stan och sedan gestalta den för resten av klassen.)

Kommentarer
Postat av: Siggi

Haha!

Jag trodde först att du drev när du visade mig bilden! ;P

2010-01-21 @ 22:22:06
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0