Sluta deppa

Mäkta besviken. Har ingen gitarrlektion idag, Henrik är sjuk. Uss.
Uss för mig idag, jag orkar inte med någonting. Varför blir jag sånhär? Det är inge bra alls. Behöver väl egentlgien bara vila, vila från livet typ. Ibland behöver man det, remember that. Något är fel på mig nu för tiden, jag är inte mig själv. Jag tror jag har brytt mig för lite om mig själv den senaste tiden, eller nåt. Nej vad jag babblar, bli inte oroliga ni som läser. Behöver bara orda av mig lite. Jag vill försvinna in nån annan värld.

I skolan sitter jag, håltimme för hundratusende gången under min tid på St: Eriks. Information till eleverna är en grej man inte kör med här, det passar inte deras principer. Eller nåt fel är det iallfall.

Men jag längtar till i eftermiddag, riskmatch med Jonas och Josef :)

kram på eder alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0