Sånt där skoligt inlägg

I min egen värld idag. Eller ibland. Det är skönt att vara lite borta, ibland vill jag bara vara själv fast ändå inte själv men själv med mig själv i min själva värld. Ööö, he - he.

Jag är tillbaka till skolan, efter ett långt, händelserikt lov. Känns nästan lite overkligt, men bra. Fast dansen imorse alltså, ouff. Min rumpa är så sjuuuukt öm efter lördgaens brutala pulkaåkande (ska lägga upp bilder från det förresten, om Maria bara lägger upp dem på facebook nån gång). jag kunde inte sätta mig på den smärtande skinkan och rulla runt sådär på golvet som man ska göra, det gjorde föööör onte. Nacken är också helt paj. Nej, dansen var inge kul. Försvann in i min egen värld istället.

Jag måste tjäna pengar. Jo, pengar måste tjänas här. Om jag ska kunna åka på två skidresor denna vinter måste jag barnvakta sönder. Så nu ska jag göra lappar och sätta upp här och där och hit och dit.

Hejhopppppps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0