På bra humör :)

Sitter faktikst och lyssnar på Aretha Franklin :) Hennes låt Respect är riktigt bra.

Har haft en jättejättemysig helg! Ungdomsgård med härlig lovsång, familjemys, jonasmys, tre finansmatcher och massa bra krejjer. Och på fredag åker jag på team till Göteborg. Åh, vad härligt det ska bli! Förra gången jag var på team till Göteborg var väldigt speciell... Blir alldeles lycklig i kroppen när jag tänker på de dagarna.

Göteborg förra året:




Tänk att vi knappt kände varandra då


Kommentarer
Postat av: Jonas :)

Kommer bli väldigt bra i år också! Det kan jag lova dig! :D Härligt det kommer bli att åka dit igen! Puss på dig! <3

2010-01-24 @ 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0