My young padawan learner




Gäääsp!


Dålig uppdatering under jullovet. Nu är jag trött också så ska nog sova en skvätt. En lång skvätt. Blir så glad för era kommentarer! Ville bara säga tack. Hoppas jag får träffa min syster i helgen.

Har sett alla Star Wars filmer nu. Äntligen allmänbildad! Riktigt bra story faktiskt, blev positivt överraskad. Men man måste se alla för att upplevelsen ska bli bra. Måste se dem tätt. Vi såg dem på lite över ett dygn. Första filmen var tråkig men sen började man fatta och kom in i själva Star Wars världen. Då blev filmerna väldigt intressanta och fångande. Se dem, det tycker jag :)



Master Yoda - enligt mig den häftigaste och mest intressanta personen i Star Wars. Det borde göras en film om hur Yoda blev den Jedi - master han blev. Obi Wan Kenobi - spelad av ingen annan än sångkungen Ewan McGregor! Då är man en duktig skådespelare, när man kan spela så totalt olika roller.

Det är kul att laga mat ju :) Visste ni det? Det visste knappt jag.

Sovis sötis på er.

May the force be with you // Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0