Kill some time

Vet ni va som är bra? Jag ska fika med Julia ida' :) Hihi, bästa svenska/SO-läraren ever är nu en kompis man gärna träffar och ofta saknar.

(Går inte att lägga upp bilder här från skolans dator)

Jag ber om ursäkt för de inlägg jag skrivit som varit så negativa. Jag mår bra nu och vill sprida glädje och positivitet här på bloggen, inte depp och o-ork. Det vände igår eftermiddag och imorse vaknade jag utan klump i magen :) Jesus is the bridge over troubled water. Och sen att bara prata ut är väldigt viktigt. Och att bara le tillsammans med Jonas som man älskar.
Jag måste sluta oroa mig så himla mycket. Ingen mår bra av det. Jag själv, allenast, är mitt ansvar. Måste banka in det i huvudet på min förvirrade lilla hjärna.

Hoppas på att kunna åka på skidläger till Kittelfjäll vecka nio och sedan åka på skidresa och hyra en stuga med mina syskon vecka 11. Hoppas hoppas hoppas. Jag måste jobba hårt, men det ser hoppfullt ut. 

Jajaj, nu ska jag inte störa er mer med mitt babbel. Ska väl gå för att möta Julia snart.
May the force be with you/ Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0