Bubbly

Kände mig ussig, uhuu och liteeeeeeen efter skolan. Jag åkte raka vägen till Jonas och han skrev en gullig sång till mig för att göra mig glad igen. Hihi! Men stackarn håller på att bli sjuk. Så jag fick pyssla om honom lite där i början, tills han blev lite piggare :)


Åkte tidigt hem för att passa mammas kompis dotter. Trodde det skulle bli asjobbigt, eftersom hon är sex år, alltså trotsåldern, men vi hade jätteroligt. Verkligen :D Barn har så sjukt mycket fantasi och är så enkla just därför. Vill vara barnvakt åt henne igen!

Pluppihejhoppsantropp

Kommentarer
Postat av: Siggi

Jag trodde trotsåldern var vid 3 och 5 års ålder...;P

2010-01-22 @ 09:58:57
URL: http://siggitl.blogg.se/
Postat av: marcus

Hej!



Halleluja, att du tror på Jesus! :D

2010-01-22 @ 19:08:20
URL: http://nyreformation.wordpress.com
Postat av: Elisabeth

tack gulle för kommentaren :) e så mycket mer spännande när man går in på bloggen så ser man att man fått en kommentar..

jag hittar bilderna lite här och där bara men jag vet en sida som har många snygga wallpapers: customize.org :) kolla in den

vi ses förhoppningsvis strax för jag ska dra till Club ID nu :D pussen! <3 GVD

2010-01-22 @ 19:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0