BARA LITE HEJHEJ SÅ DÄR

Potatisbullar går faktikst inte att äta. Men mjölk fungerar alltid. Så jag klarar mig nog genom eftermiddagen ändå :)

Humshums, jag är så trött efter dansen. Kommer inte på något att skriva. Snön den lyser och jag har en vagel i ögat. Om några dagar får jag glasögon. Jag har gått runt med bågarna jag ska ha hela helgen. För att vänja mig. Känner mig faktiskt riktigt snygg i dem. Lite äldre, men det är bara positivt.

Jag ska verkligen sluta bita på naglarna! Bestämde jag nu. En kille som sitter bredvid mig här i biblioteket gör det just nu och jag äcklas... Usch på mig! 

Elin Mesebring ska om tio minuter undervisa mig i svenska. Jag undervisar mig hellre själv om jag ska vara ärlig. Jaja, kram på er allihop :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0