5, 4, 3, 2, 1....

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!


Jag är alldeles för trött för att skriva ett inlägg.

Men gott nytt år på er alihopa! Wow, jag tycker verkligen det är spännande. Vad hela friden kommer 2010 att innehålla liksom? Den som lever får se, och jag tycker det är så spännande att leva :D Gud är fantastisk, så stoooor, så sann, så häftig! Jag vill lära känna honom mer, jag vill verkligen det.

Undrar ni hur och var jag firade nyår? Jag befann mig på det enligt mig bästa ställe man kan befinna sig på på nyår. HOPE nyårsfestival ofcourse! Det var så underbart härligt alltså. Ojojoj, jag älskar att dansa loss, dansa loss i frihet för att upphöja Gud :) Och jag älskar att be, att tillsammans med många andra kristna stå och be och gråta inför Gud, be energiskt, be med hela hjärtat. Sen springa runt och krama Charlotte, Florian, Elisabeth, Sussanna, Rebecca, Heidi...och skrika "Gott nytt år!!!!". Så tillbringar jag helst mitt nyår :)

Men helt fullkomligt var det inte, jag saknade Jonas väldigt mycket...Nyårskyssen...vi tog den idag istället :) men ack, jag saknade honom så mycket under kvällen. När vi stod och tittade på fyverkerier kunde jag inte sluta tänka på honom och hur mycket jag hade älskat att dela den upplevelsen med honom. Och att dela tolvslaget med honom. Men, vill man fira nyår på olika sätt så är det bara så. Vi älskar varandra så vi låter varandra vara oss själva. Han ville ha en lugn, mysig middag på Arken, jag ville hoppa runt som en galning på Hope.

Käre värld, här måste sowas. Gick och la mig i morse liksom och gick dessutom upp i morse. Nee fy Victoria. Godnatt!! Ha tro och hopp inför ett nytt år, ett oskrivet år :)

Kommentarer
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Wow! Grymt skön blogg! :D

2010-01-02 @ 12:07:02
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Daniel

Slafs å njut du!



Å gott nytt år!

2010-01-02 @ 13:59:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: mamma

Glad för din skull att du hade en superbra nyårsafton! ÂVEN UTAN Jonas!

2010-01-04 @ 01:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0