Vid denna väntans hållplats

Nej, den här skolan kan ingenting om information. Jahapp, Lindyhopp börjar klockan 15, inte 14, trots att det står klockan 14 på pappret. Lagom irriterande. Så här sitter jag bänkad i en timme. Jaja, några klasskompisar är här iallafall, och det är ju trevligt. Men dom är duktiga och jobbar med rapporten, allt jag har skrivet är på datorn hemma, så jag känner mig bara lat av att sitta och blogga och lalla på datorn.

Men min dag har ändå varit jättebra. Vaknade halv åtta och gick upp och städa på mitt rum, hehe. Jag städar bäst under tidspress! Skulle åka till Jonas så tidigt som möjligt, han har studiedag idag. Jag åkte dit efter att ha städat och andra nyttiga grejer. Vi kollade på Luther - skitbra film. Riktigt bra, meningsfull, asbra film. Sen lagade han mat åt mig, jättegott :) Now I'm here och är glad just därför att jag haft en sån mysig morgon.

Förresten, jag är frisk. Vet inte vad det var med mig igår. Hade lite feber och mådde skit. Men på eftermiddagen mådde jag jättebra och nu mår jag kanon.

Kram kram på eders. Ikväll blir det teaterspelande :D

Kommentarer
Postat av: Siggi

Vad bra att du mår bra! ;D

Puss!

2010-02-09 @ 15:08:39
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0