Tacksam

Min helg har varit så underbar!

Kärleksdagen igår :) Jonas och jag hade så mycket mysigt. Promenad runt vinterStockholm, mitt i det mystiska mörkret. Fascineras av statyer byggda på 1600-talet, vattnets krafter, stora kungars mäktiga liv, vackra klockor och alla ljusen. Fascineras av varandra, fascineras av vår kärlekshistoria.



Träffat Charlotte igen :) vi tog en promenad runt Bålsta och pratade om allt och ingenting och ingenting och allt. Myste sedan framför brasan med varmchoklad och smörgåsrån.



Sov hos Elisabeth med henne, Jassa och Charlotte :) Trötta som få, men vi hade jätteroligt ändå. Goa tjejer!

Utöver detta, lärt mig huvudrollen i New Life's drama: Everything. Starkaste dramat nånsin. Dessutom, byggt korthus med mamma och Jonas.

Förstår ni hur härligt det är med helg när man bara tänkt på läxor varenda dag heeela veckan? Nu är jag så taggad igen, känner mig verkligen uppladdad.
Tack alla älskade människor som gjorde min helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0