Studerar . . . . . . . .

Pluggpluggpluggplugg ikväll, ta igen lite allmänna saker jag ligger efter i. Typ Überöva på monologen om my obsession for papers.... <3
Matte, engelska, redovisnig-SO, men mest matte. Juste öva natural Woman massamassa och den där vaAaAaAaA osv...-övningen.
Maria will soon be home, då blir det roligare, hon ska också plugga - mycket seriösare grejer, hon har hemtänta, men jag kan ju stå och gasta om mina papper som övervinner alla hinder bredvid, det gör la inget?
Nu ska jag sluta uppehålla eder tid, stackare. Har egentligen ingenting att säga. Om jag tänkte efter så jo, det skulle jag nog ha men nu tänker jag inte efter, jag bara pluggar.
Hejdå era Qisskojnt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad är vaAaA övning?! Du är duktig som står på Victoria! DET lönar sig i längden! Gud har lovat att ge dig "uthållighet och tålamod i allt"! Ta emot det! Hälsa till alla i "tjej-huset"!

2010-02-18 @ 03:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0