Stronger

Nämen hej!

Jag är ju aptrött nu efter en så aktiv helg, men det är det värt. Helgen i Göteborg var jättebra och givande. Sålde massa böcker och umgicks med bara fina människor. Härligt team! Saknar det idag, idag när jag är i skolan och sjunkit in i någon slags tyst värld igen. Blir bara tystare och försiktigare här i skolan för varje dag som går. Meh, spelar roll. Bara jag fixar betygen och utvecklas i mina estetiska passioner är jag nöjd :) Jag mår ju bra trots att jag är tyst. För mig räcker en bok långt för att tillfredställa mig medan jag är i skolan.

I eftermiddag ska jag tömma mitt skrvidbord på allt skräp. Rensa ut och slänga säkert hälften. Får nytt skrivbord och ny säng imorgon :) tack bestefar..............
Jonas kommer också till mig, mitt i kaoset :P

Men ja, jag är så tacksam för att jag fick åka på team och vill göra det snart igen. Även om det tog på krafterna så var det underbart på ett märkligt sätt. Lägger upp några goa bilder från resan sen tror jag.

Kraom! <3

Kommentarer
Postat av: Siggi

Finally en uppdatering!! ;D

2010-02-01 @ 11:48:04
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0