Pluggeftermiddag

Varför ska jag alltid få så förbaskat ont i magen och må så äckligt illa när den röda veckan kommer? Någon månad borde man ju få slippa tycker man. Icke. Jobbar ändå på med rapporten, men kört fast lite nu. Försöker jämföra Palestina, eller ja inriktar mig på Hamas krigsförbrytelser med Israels krigsförbrytelser. Men ack, ack, det är inte bara lätt. Ska fortsätta nu. Mina favoriter körs på Spotify, det är iallfall bra. Trots att det gör det liiite svårt att koncentrera sig. Men det får man ta, musik är ändå underbart.
Fy vad tråkig jag måste vara som bara skriver om min himla rapport nu för tiden. Men enda gågnen jag sätter mig vid datorn är ju liksom medan jag jobbar med rapporen och då skriver jag ju automatiskt om den.
Kan för omväxlingens skull berätta att teaterlektionen var jätterolig idag.

Kram krum krim

"My gift is my song, and this one is for you"

Kommentarer
Postat av: Siggi

Asså vrf ska alla få lingonvecka nu? Jag hade det nyss, Elin fick nu, min kompisa har det nu, min syrra med och nu du. Sånt tycker jag är fett läskigt...:P

2010-02-11 @ 20:59:25
URL: http://siggitl.blogg.se/
Postat av: Siggi

Du var förresten jättebra på teatern! Din monolog är lungt bäst!! ;D♥

2010-02-11 @ 21:00:54
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0