Nu har jag faktiskt varit duktig

Jag är nääästan klar med rapporten och det känns så fabulööööst skönt att det nog inte riktigt går att beskriva. Har haft riktig skrivarflyt nu på kvällen. Måste bara fixa några sista grejer imorgon på lektionen, sen är det över. Okej, nu ska jag inte vara för glad på förskott. Kanske jag inte alls får något bra betyg liksom. Men helt ärligt känner jag mig nog nöjd själv så det borde bli ganska bra ändå.

Måste gå upp en timme tidigare imorgon så att jag kan skriva den sista läsloggen till "Parfymen" (otroligt bra bok förresten, läs den!) innan jag går till skolan. Så blir det när allt samlas på hög till veckans sista dag. Nämen, neejdå, inte är det väl mitt fel? :O

I helgen ska jag inte tänka ett endaste dyft på läxor, ingenting alls, det kommer bli så skönt. Ska äntligen få träffa Charlotte igen och på söndag är det alla hjärtans dag <3 <3 <3 (isället för tre punkter) = Jonas + jag

Godnattkram! Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Siggi

Fett skönt att du har läst ut boken. Jag har skrivit klart min läslogg nu men har typ 150 sidor kvar... För mig blir det seriös stressläsning i helgen... -.-'

2010-02-12 @ 10:17:27
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0