Kärlek är ett laddat men sant ord

Sitter hemma hos Maria och har det maysigt. Sett en sjukt stark film ikväll, tårarna rann. Nej jag brukar inte gråta när jag kollar på film men den här filmen handlade om något oerhört verkligt. En sjukt viktig verklighet för alla mina älskade vänner, min familj, mina bekanta, alla, allaalla. och mig. Käre värld, kan inte förklara mer här. Är nästan påväg att börja gråta nu.

och en sak till, ni i min familj, ni betyder så mycket för mig och jag värnar verkligen om er, jag vill att ni ska ha det bra. Det betyder mest för mig, att ni mår bra. Känner mig otillräcklig, men det är inget att sitta och gräma sig över, det har jag kommit fram till under det här året. Ingen blir hjälpt av att jag oroar mig och jämrar mig över att jag inte räcker till. Det börjar sakta men säkert fastna i mitt huvud.
Jag Älskar Er. Men jag har aldrig varit bra på att visa det egentligen.
Ett godnatt ska det bli nu, och tack Jonas för vår lilla stund vi fick idag du och jag. Sov gott på dig och alla andra också. Kramkraaaaaaaam :)

Kommentarer
Postat av: mamma

BRA du börjar förstå att det inte hjälper att oroa sig! Och så vill jag påminnna dig om att självfördömelse är ingenting att ha, eller rättare sagt, "ta emot". "Göra bättring" är bra och DET kan vi alla göra. Vi alla VET att du älskar oss. Jag tror att det som gäller för oss alla är att göra det vi blir "påminda om" när det gäller att visa att man bryr sig om nån. Inte bara låta det liksom "försvinna" igen. Lite är MYCKET mer än inget! Vilken fin bild på er du har lagt in! Ni är så goa allihopa! Vilken film såg du?! Man blir ju nyfiken!...

2010-02-18 @ 03:09:47
Postat av: Maria

Ja älskar dig så sjukt mycket!! Du visar mycket mer än du tror! Inte minst genom dina underbara kramar! Ingen av oss kan tvivla på din kärlek. Saknar dig här...känns lite tomt nu:( Kom tillbaka snart!

2010-02-21 @ 20:38:02
URL: http://jensenvictoria.blogg.se/
Postat av: mamma

Där ser du victoria! Ingenting att oroa sig för! Alla KÂNNER din kärlek! Det är lugnt! Förresten älskar JAG DIG du lilla "goingen till mamma"!

2010-02-22 @ 08:39:41
Postat av: a

heey =)

vilken tycker du är den finaste piercingen man kan ha? :*

2010-02-22 @ 08:55:44
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0