Heho

Hrrrm, hej... Jag är en sjuk liten stackare. Tvingas ändå arbeta hårt med min rapport idag. No mercy on me.
Men mår mycket bättre nu än jag gjorde i morse. Sova är vad som behövs i de flesta sjukfall. Gick upp klockan fyra i lördags och gick sedan och la mig klockan två på natten. Längsta dagen på länge. Var på 60-årsfest i Oslo. Trevlig fest, absolut.
Igår var jag trött, för trött.


Ni ska veta att jag saknar mina kusiner

Jason mraz sjunger typ opera just nu i mina högtalare. Eeh, har aldrig hört honom så förut, coolt ju:
Jason Mraz – Mr. Curiosity

Nu så, heja rapport om Hamas roll i Israel-Palestina-konflikten. Tjaaaha, alldeles för svår konflikt asså. På något sätt kommer jag ändå klara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0