Hålisar asso...

Det gick inte att gå in på blogg.se igår kväll. Något var fel hemma hos mig. Inte skriver jag på min rapport nu heller så nåt är fel hemma i min hjärna också. Victoria Dålig Diciplin Jensen... Ska ta tag i det kväll tror jag. Men först, gitarrlektion och nytt skrivbord :D Så av sånna roliga grejer borde jag få krafter till att rapportera om Palestina som bråkar med Israel. Eller om det nu är tvärtom.

Snackade med min svenska-lärare igår och nu känns allt mycket bättre. Så livsviktigt är det inte att få MVG i allt egentligen. Okej, jag fick det i nian men jag behöver inte vara dålig bara för att jag inte pallar det nu. Som min lärare sa, det viktiga är jag mår bra. Blir ju utrbänd. Blev typ det i nian och har chillat mer nu i gymnasiet, och, betygen har dalat.
Vem orkar läsa om mitt betygssnack? Blala

Jag hade det så himla mysigt igår. Go och gla :) Gonattis, löv <3 goddag kanske förresten.


Kommentarer
Postat av: Tina

HEJJEH! Har studiedag på torsdag så skall sova hos en kompis trolilgen på onsdag men vi kan ju ses då på torsdag när du slutat. Perfekt! Och jag har ingen laptop. Har ju några bärbara men dom e ju som tegelstenar. Så kan vi va hos mej kanske? Kan va i rummet där de e lugnt, lyssna på lugna favoriter och äta kakisar. Smsa mej :) kraaaam

2010-02-02 @ 11:51:17
URL: http://howiroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskling du är förnuftig du. Ta det lugnt med betygen, ge ditt bästa och tänk inte så mycket på de dumma bokstäverna. Du är bra ändå, det vet du :)fortsätta att tänka positivt om dina skriv egenskaper, det gör mycket mer nytta. :) Love you. <3

2010-02-02 @ 15:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0